Strony

niedziela, 3 kwietnia 2016

Wspomnienia z Holandii

 
Boxtel - to stamtąd pochodzą moje zdobycze widoczne na zdjęciu. Oczywiście mowa tu o białych ramkach.
Będąc w Holandii w Boxtel (i nie tylko) na mini wakacjach, natrafiłam na pchli targ. Nie było to wielkie targowisko ze starociami, ale wystarczające, aby nabyć parę fajnych rzeczy. Mój bagaż podręczny nie pozwalał mi na zbyt duże zakupy, więc wybrałam między innymi małe, ale jakże urocze ramki. Z trzech ramek niestety w jednej pobita była szybka, a do szklarza jakoś mi nie po drodze :) Ramki odnowiłam - pomalowałam białą farbą i nałożyłam lakier. Długo zastanawiałam się do czego je wykorzystać, czy umieścić w nich zdjęcia, czy małe obrazki. W końcu padło na mini obrazki ozdobione haftem krzyżykowym. Motyw pochodzi z gazetki Sampler & Antique Needlework (2015). wykonany na kanwie w kolorze ecru, muliną Ariadna nr 1645.



Troszkę o Boxtel
Boxtel - miasto i gmina w prowincji Brabancja Północna w Holandii.  Leży nad rzeką Dommel. Liczy ok. 30 tysięcy mieszkańców, w tym liczną grupę stanowią Polacy. Jest typowym miasteczkiem holenderskim, pełnym zieleni, z idealnie zadbanymi ogródkami, czystymi i uroczymi uliczkami. Nadzwyczaj spokojne i urocze miejsce, doskonale nadające się na odpoczynek. Najpopularniejszym środkiem komunikacji jest oczywiście rower - nieodłączny element holenderskiego krajobrazu :)
 
                                                                                                               Pozdrowienia
                                                                                      Na rogu pistacjowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz